Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
"Oryginalność tej pracy polega nie tylko na podjęciu problematyki związanej z tutoringiem jako stosunkowo nową i mało znaną w Polsce sposobem pracy dydaktyczno-wychowawczej, lecz również na osadzeniu części badań w perspektywie edukacyjnej analizy transakcyjnej, a więc też relatywnie „niszowej” koncepcji psychologicznej mającej zastosowanie w pedagogice. […] Autorka […] ukazała w pełni własne przygotowanie merytoryczne dotyczące analizy transakcyjnej a także metodologiczne w zakresie prowadzenia badań ilościowych. […] Pracę, mimo jej szczegółowości, wielowątkowości i obszerności, nieźle się czyta, co najlepiej świadczy o opanowaniu przez Autorkę – na wysokim poziomie – sztuki pisania prac naukowych". Dr hab. Dorota Pankowska, prof. UMCS "Strategia badań przyjęta przez Autorkę […] pozwoliła czytelnikowi na zapoznanie się z sytuacją tutoringu w Polsce, a także poprzez analizę różnic pomiędzy grupami posługującymi i nieposługującymi się tą sposobem umożliwiła ukazanie jej pozytywnych efektów. […] Adrianna Sarnat-Ciastko wykazała znajomość obszernej literatury przedmiotu, umiejętność stawiania pytań badawczych i hipotez, przyjęła trafną strategię badań i bardzo starannie opracowała ich wyniki. Szczególnym walorem pracy jest stworzenie swoich metod badawczych na podstawie przyjętej teorii analizy transakcyjnej". Prof. dr hab. Maria Braun-Gałkowska
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej |
Autor: | Sarnat-Ciastko Adrianna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Libron |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.