Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw okładka

Średnia Ocena:


Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie nad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów. Więcej o książce pdf na blogu Przemysława ModrzewskiegoMariusz Gąsiewski – twórca jednego z najstarszych i najistotniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie . Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM (). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google. Przemysław Modrzewski – jeden z paru oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Twórca bloga branżowego o Google AdWords (). Twórca książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.

Szczegóły
Tytuł Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • ewazaw

    Zalecam na niezły początek, dość szczegółowo opisywane działania i posługiwanie się narzędziem.