Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Refleksyjność jako kategoria analizy socjologicznej. Koncepcje, badania, porównania pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Refleksyjność jako kategoria analizy socjologicznej. Koncepcje, badania, porównania Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Refleksyjność jako kategoria analizy socjologicznej. Koncepcje, badania, porównania
Z jednej strony teksty te przynoszą nam wiedzę nie tylko o możliwościach analitycznych stosowania kategorii "refleksyjność" w naukach społecznych, lecz też innych kluczowych pojęć takich, jak "tożsamość" albo "globalizacja". Z drugiej strony mają one charakter porównawczy - znajdują się wśród nich artykuły opowiadające nie tylko o naszych - polskich doświadczeniach w tym zakresie, lecz także brytyjskich a także azjatyckich.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Refleksyjność jako kategoria analizy socjologicznej. Koncepcje, badania, porównania |
Autor: | Wiśniewski Rafał |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Refleksyjność jako kategoria analizy socjologicznej. Koncepcje, badania, porównania PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!