Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Założony w 1902 roku Real Madryt jest najbardziej utytułowanym klubem piłkarskim na świecie. Królewscy zdobyli najwięcej trofeów w historii, w tym 11 Pucharów Europy. Jednakże te triumfy nie są tylko zasługą zawodników i trenerów. Niemalże niezauważalnie zarząd, złożony głównie z outsiderów, wyprowadził Real Madryt ze skraju bankructwa na pozycję jednego z najwyżej wycenianych klubów sportowych świata (według "Forbesa" – 3,65 mld dolarów w 2016 roku).Jak osiągnięto tak nadzwyczajny sukces? Steven G. Mandis miał bezprecedensowy dostęp do wszelkich pracowników klubu – od prezesa, przez obecnych i byłych piłkarzy a także trenerów, po osoby zajmujące się stadionem, szkółką piłkarską i infrastrukturą treningową – a także do pełnych danych finansowych i statystycznych. Dzięki temu może przekonująco dowieść, że cała strategia Realu Madryt, na boisku i poza nim, od doboru zawodników do zarządzania finansami, opiera się na kulturze organizacyjnej i systemie wartości pochodzącym od członków społeczności klubowej.Książka Mandisa nie tylko pozwala zajrzeć za kulisy działalności znakomitego klubu, lecz i precyzyjnie ukazuje niedościgły model biznesowy."Ta praca stanie się jedną z najistotniejszych ebooków o sporcie, jakie kiedykolwiek napisano. Bez względu na to, czy jesteś fanem piłki nożnej albo kibicem Realu Madryt, po przeczytaniu tej książki będziesz inaczej spoglądał na sport i biznes".Billy Beane, twórca książki "Moneyball. Nieczysta gra""Kompletne i dogłębne studium działania znanego klubu. Otwierająca oczy analiza, napisana z kliniczną celnością i wyczuciem".Sir Alex Ferguson, manager Manchester United 1986-2013"Dzięki bezprecedensowemu dostępowi do zakulisowych sekretów powstało najpełniejsze studium sportowego klubu, jakie kiedykolwiek napisano. Pokazuje zarówno sportowe, jak i pozaboiskowe dokonania, które pozwalają wysnuć fascynujące wnioski".David Stern, były komisarz NBA
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Real Madryt. Strategia sukcesu |
Autor: | Mandis Steven G. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy Rebis |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Recenzja książki na portalu Sztukater.pl: https://sztukater.pl/ksiazki/item/21195-the-real-madrid-way.html
Real Madryt. Strategia sukcesu Ostatnią książką jaką przyszło mi przeczytać jest "Real Madryt. Strategia sukcesu", wydana przez Stevena G. Mantisa w połowie marca 2017 roku. Trzeba zacząć od tego, że twórca nie napisałby tak szczegółowej książki gdyby nie znajomości i otwarty dostęp do wszystkich pracowników klubu i niemalże wszystkich miejsc. Niemniej jednak mimo iż klub był zaangażowany w tworzenie książki, nie autoryzował jej. Książka ebook zaczyna się wstępem do polskiego wydania autorstwa jednego z redaktorów polskiego serwisu o Realu Madryt, słowem wstępnym autora o książce, w którym podany jest nawet e-mail do podzielenia się opinią o publikacji a także wprowadzeniem mówiącym o zdobyciu La Decimy, czyli dziesiątej Ligi Mistrzów. Publikacja podzielona jest na cztery części. Pierwsza odpowiada na zapytanie "Jak Real stał się najlepszym klubem świata?", druga omawia erę Galacticos 1.2 (nazwana tak przez autora), która obejmuje lata 1955 - 1960), trzecia element obejmuje lata 2000-2006, czwarta 2009-2014, zaś ostatnia to początek Galactios 4-0 - tej najlepszej odsłony od 2015 roku. lektura kończy się czterema dodatkami. Są to porównania każdej z er Realu, wskaźniki bejsbolowe dla sezonu regularnego i fazy play-off, schemat organizacyjny klubu a także klasyfikacja gwiazd Realu. W książce pdf znajdziemy dużo statystyk, anegdot i liczb. Prezentuje sferę nie tylko piłkarska (przemianę sportową), lecz także biznesową (analiza biznesowa) klubu. Czytając lekturę poznamy tajniki funkcjonowania Królewskich, zasady i metody, którymi kierują się właściciele. Publikacja była wydawana z myślą o rynku amerykańskim. Twórca wykorzystał amerykański żargon sportowy. Nawet kwoty euro przeliczne są na dolary. Z jednej strony prosto czyta się ją amerykańskim odbiorcą, zaś z drugiej po przetłumaczeniu jej na inne języki w tym także i polski, może nieco utrudnić czytanie a także miejscami przynudzać podczas opisywania czegoś, co dla Europejczyków w piłce nożnej jest oczywiste. W książce pdf znajdziemy pomiędzy innymi także wyzwania z jakimi musiał radzić sobie klub, opis cyfrowej rewolucji w klubie, stworzenie gier, aplikacji czy portali społecznościowych. Kibice znajdą także szczegółowe porównanie różnorakich fragmentów pomiędzy Realem Madryt a FC Barceloną. Publikacja przeznaczona jest nie tylko dla wielbicieli Realu Madryt i piłki nożnej, lecz także "wnioski z niej mogą czerpać branże i organizacje na całym świecie". Celem książki jest "stymulowanie do myślenia i inspirowanie klubów i organizacji do poszukiwania sposobów na jak najlepsze wyniki. Co ciekawe, całkowity dochód ze sprzedaży przeznaczony jest na cele charytatywne.