Średnia Ocena:
Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu
Z olbrzymim uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) lecz i empiryczne (badania swoje młodych uczonych i praktyków z Polski). Ważne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest olbrzymią zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku. prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!