Public relations w jednostce samorządu terytorialnego okładka

Średnia Ocena:


Public relations w jednostce samorządu terytorialnego

Obecnie instytucje publiczne, zwłaszcza jednostki samorządu terytorialnego, chcąc nawiązać poprawne relacje z interesariuszami opinii publicznej, kształtować warunki partycypacji społecznej i realizować idee społeczeństwa obywatelskiego, muszą prowadzić działalność public relations. Autorzy książki – na podstawie swoich badań – przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać a także jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. Publikacja składa się z części teoretycznej, uwzględniającej specyfikę public relations jednostek samorządu terytorialnego, a także z części empirycznej, zawierającej raport z przeprowadzonych w tych jednostkach badań. Ostatni epizod poświęcony jest zagadnieniom etycznym, opisywanym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.Recenzowana praca odznacza się wysokimi walorami merytorycznymi i metodycznymi. (...) Problematyka PR należy do kluczowych kwestii analizowanych we współczesnym piśmiennictwie nauk o zarządzaniu. Z tego punktu widzenia recenzowaną pracę uznać należy za udaną próbę syntezy tego, co najistotniejsze i najbardziej aktualne w zakresie tej problematyki. (...) Autorzy dogłębnie przeanalizowali relacje jednostek samorządu terytorialnego z interesariuszami opinii publicznej, uzupełniając to efektami badań. Szczególnie cennym jest fakt, że książka ebook została oparta na polskich realiach, z myślą o polskich władzach lokalnych, mając na uwadze praktykę i przyszłość PR w tym obszarze w Polsce. (...) Podsumowując, opiniowany projekt sądzę za bardzo interesujący, wręcz nowatorski.Prof. dr hab. Łukasz SułkowskiPublikacja kierowana jest zarówno do pracowników naukowych, wykładowców i studentów studiów licencjackich, magisterskich i doktoranckich na specjalności albo kierunkach: public relations, zarządzania i zarządzania publicznego, jak i do praktyków public relations, zwłaszcza pracowników jednostek samorządu terytorialnego.Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Szczegóły
Tytuł Public relations w jednostce samorządu terytorialnego
Autor: Adamus-Matuszyńska Anna, Austen Agata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Public relations w jednostce samorządu terytorialnego w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Public relations w jednostce samorządu terytorialnego PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.