Media a Wyzwania XXI Wieku okładka

Średnia Ocena:


Media a Wyzwania XXI Wieku

Świeża publikacja dotycząca rynku mediów w Polsce i w Unii Europejskiej a także zawodowych dylematów dziennikarzy. Autorami epizodów monografii pod redakcją dr Małgorzaty Bonikowskiej są słynni i cenieni ludzie mediów, m.in. Andrzej Krajewski, Bernard Margueritte, Barbara Rogalska. Autorzy omawiają rolę wszystkich mediów we współczesnym świecie. Rysują perspektywy ich rozwoju, a także wskazują na kłopoty i zagrożenia, które przed nimi stoją. Czy w XXI wieku, w erze Internetu i swobody wypowiedzi w dowolnej formie i na dowolny temat, reporterzy w ogóle będą jeszcze potrzebni? Czy powinniśmy się upierać przy typowych cechach dziennikarstwa, takich jak obiektywizm czy misja? Jak przeciwdziałać postępującej tabloidyzacji mediów, goniących dzisiaj za czytelnikami i usiłujących zgadnąć, co mu w duszy gra? Jakie cech powinien mieć ten zawód żeby się utrzymać na rynku?

Szczegóły
Tytuł Media a Wyzwania XXI Wieku
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Trio
Rok wydania: 2009
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Media a Wyzwania XXI Wieku w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Media a Wyzwania XXI Wieku PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.