Średnia Ocena:
Media a Wyzwania XXI Wieku
Świeża publikacja dotycząca rynku mediów w Polsce i w Unii Europejskiej a także zawodowych dylematów dziennikarzy. Autorami epizodów monografii pod redakcją dr Małgorzaty Bonikowskiej są słynni i cenieni ludzie mediów, m.in. Andrzej Krajewski, Bernard Margueritte, Barbara Rogalska. Autorzy omawiają rolę wszystkich mediów we współczesnym świecie. Rysują perspektywy ich rozwoju, a także wskazują na kłopoty i zagrożenia, które przed nimi stoją. Czy w XXI wieku, w erze Internetu i swobody wypowiedzi w dowolnej formie i na dowolny temat, reporterzy w ogóle będą jeszcze potrzebni? Czy powinniśmy się upierać przy typowych cechach dziennikarstwa, takich jak obiektywizm czy misja? Jak przeciwdziałać postępującej tabloidyzacji mediów, goniących dzisiaj za czytelnikami i usiłujących zgadnąć, co mu w duszy gra? Jakie cech powinien mieć ten zawód żeby się utrzymać na rynku?
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Media a Wyzwania XXI Wieku |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Trio |
Rok wydania: | 2009 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Media a Wyzwania XXI Wieku PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!