Psychologia tłumu w ratownictwie medycznym okładka

Średnia Ocena:


Psychologia tłumu w ratownictwie medycznym

Anonimowość uczestników daje poczucie bezkarności, co potęguje zachowania sprzeczne z normami społecznymi. Zmniejsza się poczucie odpowiedzialności a także lęk przed prawem i karą. W takich sytuacjach nierzadko dochodzi do przepychania, przypadkowych upadków, stratowania uczestników czy aktów agresji i wandalizmu. Połączenie tłumu i poczucia zagrożenia prowadzi najczęściej do wywołania paniki.Skuteczne udzielanie pierwszej pomocy medycznej uzależnione jest od sprawnego radzenia sobie z tłumem a także przeciwdziałania powstawaniu paniki zbiorowej. W tym celu konieczne jest odpowiednie przygotowanie personelu medycznego do pracy w sytuacjach zagrożenia.Aktualności• Tłumaczy zagadnienia związane z tłumem, rodzaje tłumu, i jego reakcje na bodźce• Przedstawia skutki oddziaływanie tłumu na jednostkę i ich zależność w postępowaniu• Opisuje objawy i warunki powstawania paniki zbiorowej• Pokazuje sposoby zachowania względem tłumu

Szczegóły
Tytuł Psychologia tłumu w ratownictwie medycznym
Autor: Sobiegała Agnieszka
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Psychologia tłumu w ratownictwie medycznym w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Psychologia tłumu w ratownictwie medycznym PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.