Psychologia rozwoju człowieka okładka

Średnia Ocena:


Psychologia rozwoju człowieka

Tom II "Psychologii rozwoju człowieka" jest pierwszym polskim podręcznikiem akademickim, w którym autorzy opisują całokształt zjawisk rozwojowych człowieka od stadium prenatalnego aż do starości. Odejście od tradycyjnego opisywania rozwoju tylko w czasie dzieciństwa i wieku młodzieńczego jest konsekwencją niekwestionowanego już dzisiaj poglądu, iż rozwój człowieka dokonuje się przez całe życie.

Szczegóły
Tytuł Psychologia rozwoju człowieka
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2007
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Psychologia rozwoju człowieka w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Psychologia rozwoju człowieka PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • zuzzkasz

    Rozwoju człowieka z punktu widzenia psychologii absolutnie nie można się nauczyć bez tej książki!

  • Patrycja Łukasiak

    W "Psychologii rozwoju człowieka" H.N Barbary pojawia się bardzo wiele szczegółowych informacji na dany temat. Jest także bardzo czytelna i poręczna. Po dokładnych opisach i przykładach jest podsumowanie każdego działu.Jestem bardzo zadowolona, korzystam z niej na studiach, II i III rok psychologii. :)

  • Tomasz Tworkowski

    Zalecam każdemu zainteresowanemu tą tematyką. Jak na razie najlepsza pozycja dostepna na rynku.