Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję świeżych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing nierzadko ulega modom i jest podatny na proste wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, lecz również wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – nierzadko deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, świeżych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce pdf zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie |
Autor: | Kozielski Robert |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2020 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.