Średnia Ocena:
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję świeżych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing nierzadko ulega modom i jest podatny na proste wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, lecz również wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – nierzadko deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, świeżych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce pdf zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie |
Autor: | Kozielski Robert |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2020 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!