Przysięgnij że przeżyjesz. Majdanek, Auschwitz, Bergen-Belsen okładka

Średnia Ocena:


Przysięgnij że przeżyjesz. Majdanek, Auschwitz, Bergen-Belsen

Wspomnienia Rachel Roth włączają się w olbrzymią opowiadanie świadków o Holokauście. Napisane w latach siedemdziesiątych XX wieku są wypełnieniem przyrzeczenia złożonego nieznajomej więźniarce na Majdanku i upamiętnieniem tych wszystkich, którzy bezimiennie rozpaczali i ginęli. Rachel opowiada światu o tym, co przeżyła ona – ta, która cudem przetrwała, i co przeżyli ci, którzy umierali bici, zagłodzeni, rozstrzelani, zagazowani. Rachel Roth do dzisiaj przechowuje w domu bezcenną pamiątkę – rodzinne fotografia zrobione w warszawskim getcie latem 1941 roku. Wokół skromnego stołu zgromadziło się dwadzieścia jeden osób. Przeżyła tylko ona – kobieta na prawym skraju fotografii. Pozostali – jej mama, siostry i brat, dziadkowie i kuzyni – zginęli w łapankach w getcie, w transportach do obozów zagłady, w komorach gazowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Przysięgnij że przeżyjesz. Majdanek, Auschwitz, Bergen-Belsen
Autor: Roth Rachel
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2022
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Przysięgnij że przeżyjesz. Majdanek, Auschwitz, Bergen-Belsen w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Przysięgnij że przeżyjesz. Majdanek, Auschwitz, Bergen-Belsen PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.