Średnia Ocena:
Kampania z influencerami w 10 krokach
Pragniesz skutecznie zwiększyć widoczność własnej marki? E-book jest doskonałym rozwiązaniem dla małych i średnich firm! To kompleksowy przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces tworzenia i realizacji kampanii influencer marketingowych. Dowiesz się, jak wybierać odpowiednich influencerów, tworzyć angażujące treści a także mierzyć efektywność działań. Do e-booka dostajesz r��wnież: • Checklistę a także szablon kampanii • Plik do tworzenia bazy influencerów • Bonusowy epizod o współpracach na TikToku Napisany przez eksperta z 12-letnim doświadczeniem, pomoże Ci zbudować silne relacje z influencerami i dotrzeć do świeżych klientów. Odkryj sprawdzone strategie, które przyniosły sukces wielu markom. Zainwestuj w e-book i zobacz, jak Twoja marka zyskuje na popularności dzięki współpracy z influencerami. To nie tylko przewodnik, lecz także narzędzie, które pomoże Ci osiągnąć marketingowe cele i zwiększyć zyski. Nie czekaj, zacznij funkcjonować już dziś!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kampania z influencerami w 10 krokach |
Autor: | Dominika Kaczmarek-Ciesielska |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | studio edify Dominika Kaczmarek-Ciesielska |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kampania z influencerami w 10 krokach PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!