Przewodnik zakochanych, czyli jak zdobyć szczęście w miłości i powodzenie u kobiet okładka

Średnia Ocena:


Przewodnik zakochanych, czyli jak zdobyć szczęście w miłości i powodzenie u kobiet

Na początku XX wieku w Warszawie przy ulicy Świętokrzyskiej 35 funkcjonowała księgarnia N. Cytryna. Nakładem tej właśnie oficyny, słynnej z szerokiego wyboru lektur i docenianej za tendencję do zaspokajania potrzeb czytelników, wyszedł Przewodnik zakochanych. W 1903 roku złożył go do druku niejaki M.A. Zawadzki, żeby poradzić przeciętnemu Polakowi, jak zdobyć szczęście w miłości i powodzenie u dziewczyn a także jak zacna panna winna zachowywać się, by zyskać sympatię kawalera. Z dzisiejszej perspektywy postawione przez autora zapytania zdają się aktualne, jednak przykłady rozmówek towarzyskich a także listów miłosnych, które dołączono do tekstu, są już jedynie reliktem zamierzchłych czasów, wzbudzającym uśmiech czy nawet bawiącym do łez.

Szczegóły
Tytuł Przewodnik zakochanych, czyli jak zdobyć szczęście w miłości i powodzenie u kobiet
Autor: Zawadzki M. A.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Iskry
Rok wydania: 2007
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Przewodnik zakochanych, czyli jak zdobyć szczęście w miłości i powodzenie u kobiet w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Przewodnik zakochanych, czyli jak zdobyć szczęście w miłości i powodzenie u kobiet PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.