Promowanie usług hotelarskich. Analiza na przykładzie dwóch obiektów: Hotelu Echo w Cedzynie oraz Hotelu Kongresowego w Kielcach okładka

Średnia Ocena:


Promowanie usług hotelarskich. Analiza na przykładzie dwóch obiektów: Hotelu Echo w Cedzynie oraz Hotelu Kongresowego w Kielcach

Celem pracy jest ukazanie roli, jaką odgrywa reklama w zakresie promocji usług hotelarskich na przykładzie dwóch obiektów.

Szczegóły
Tytuł Promowanie usług hotelarskich. Analiza na przykładzie dwóch obiektów: Hotelu Echo w Cedzynie oraz Hotelu Kongresowego w Kielcach
Autor: Bełus Krzysztof
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Promotor Kraków
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Promowanie usług hotelarskich. Analiza na przykładzie dwóch obiektów: Hotelu Echo w Cedzynie oraz Hotelu Kongresowego w Kielcach w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Promowanie usług hotelarskich. Analiza na przykładzie dwóch obiektów: Hotelu Echo w Cedzynie oraz Hotelu Kongresowego w Kielcach PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.