Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Poznaj możliwości DirectX!DirectX to zbiór funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z wielkim oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest wciąż rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najwieższej odsłony zapierają dech w piersiach. Jeżeli pragniesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!Żadna inna nie opisuje w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka ebook została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się albo przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury a także cieniować obiekty. Element trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania a także animowania. Książka ebook ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 |
Autor: | Luna Frank |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.