Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 okładka

Średnia Ocena:


Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Poznaj możliwości DirectX!DirectX to zbiór funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z wielkim oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest wciąż rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najwieższej odsłony zapierają dech w piersiach. Jeżeli pragniesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!Żadna inna nie opisuje w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka ebook została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się albo przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury a także cieniować obiekty. Element trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania a także animowania. Książka ebook ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!

Szczegóły
Tytuł Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11
Autor: Luna Frank
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.