Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepiki nieustanny się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe zbiory i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najwieższych technologii świat stał się tak nostalgiczny i tęskni za rzemieślniczym kunsztem, esencjonalnymi ideami i autentyzmem? Czym jest luksus w czasach wszystkiego? I wreszcie – dlaczego rzecz tkwi w idei? "Projektowanie doświadczeń" to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowiadanie o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najistotniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być nieźle wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia. Począwszy od charakteru przestrzeni handlowych, przez formę oferty, po wizerunek marki – wszystko wydaje się być podporządkowane właśnie doświadczaniu. Marki zmieniają swe oblicza, garderobę i scenografię, stając się artystami, intelektualistami, marszandami, wyrafinowanymi podróżnikami czy sportowcami. Obserwując ich poczynania, można pozwolić sobie na konstatację, że te najbardziej luksusowe kreują etos, a te szerzej dostępne – styl życia. "Projektowanie doświadczeń" jest spojrzeniem na współczesność przez pryzmat trudnej komunikacji, sztuki, architektury, wzornictwa a także globalnej ekonomii. Od Nike, Supreme, przez Louis Vuitton, Hermés, Aēsop, Ace Hotels, Colette i Dover Street Market, do M&M's i Acne Studios. Ważne projekty i tendencje zaprezentowano poprzez portfolio najciekawszych koncepcji, lecz w szerokim kulturowym kontekście. Autor pokazuje, jak marki projektują doświadczenia w czasach wszystkiego – gdy luksus przestał być już dawno wysadzany złotem, nostalgia i kunszt łączą się z zaawansowaną technologią, a świat wirtualny i rzeczywisty grają w jednym zespole na zmysłach publiczności.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Projektowanie doświadczeń |
Autor: | Gałązkiewicz Igor |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.