Średnia Ocena:
Proaktywny telemarketing
Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie. Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym nierzadko mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem również utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko wynik proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz funkcjonować czy reagować, przemiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wtedy możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze. Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka ebook skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Bo jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się funkcjonować proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Proaktywny telemarketing |
Autor: | Walczak Paweł |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Proaktywny telemarketing PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Twórca bardzo obrazowo tłumaczy czym jest proaktywność. Podaje szereg przykładów. Tłumaczy zagadnienie konsekwentnie, krok po kroku, stopniowo rozszerzając wiedzę. Bardzo podoba mi się to, iż jest to książka ebook nie tylko dla telemarketerów. Myślę, że tak naprawdę jest ona dla każdej osoby zainteresowanej tematem skutecznego działania. Twórca omawia na przykładzie pracy telemarketerów jak budować PROAKTYWNĄ POSTAWĘ. Oipsuje kolejne fazy tego treningu. Skupia się też na takich zagadnieniach jak trening uważności, praca z swóim ciałem i emocjami, mówi o tym jak się regenerować. Dla tych, których interesuje jednak też telemarketing zamieszcza ciekawy epizod dotyczący fazy sesji telefonicznej. W rozdziale tym podaje szereg różnorakich scenariuszy rozmów telefonicznych. Według mnie bardzo wartościową wiedzą, którą twórca się dzieli jest radzenie sobie z obiekcjami klientów. Książkę oceniam bardzo pozytywnie. Uważam, że jest bardzo wartościową pozycją dla telemarketerów, a także innych ludzi, którzy chcą poprawić skuteczność własnego działania. Uważam, że jest to też ciekawa pozycja dla coachów, którzy dzięki lekturze tej książki zdobywają wiedzą też o tym, jak przeprowadzić klienta w procesie budowania proaktywnej postawy. Polecam.