Średnia Ocena:
Prawo reklamy
W książce pdf zostały omówione najistotniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,- ustawa o niemal autorskim i prawach pokrewnych,- ustawa - Prawo własności przemysłowej.Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnorakimi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda również w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim okresie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa. Trzecie wydanie książki zostało poszerzone i uzupełnione o epizody zawierające omówienie nie tylko świeżych regulacji prawnych, ale także świeżych kłopotów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Prawo reklamy |
Autor: | Grzybczyk Katarzyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Prawo reklamy PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!