Prawo reklamy okładka

Średnia Ocena:


Prawo reklamy

W książce pdf zostały omówione najistotniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,- ustawa o niemal autorskim i prawach pokrewnych,- ustawa - Prawo własności przemysłowej.Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnorakimi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda również w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim okresie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa. Trzecie wydanie książki zostało poszerzone i uzupełnione o epizody zawierające omówienie nie tylko świeżych regulacji prawnych, ale także świeżych kłopotów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.

Szczegóły
Tytuł Prawo reklamy
Autor: Grzybczyk Katarzyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Prawo reklamy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Prawo reklamy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.