Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W książce pdf Zarządzanie przez jakość John Bank spisał „Ludzie wybierają tylko te restauracje, które w pełni odpowiadają ich oczekiwaniom, robią zakupy w sklepach, które zaspokajają ich potrzeby. Wybierają linie lotnicze, które zapewniają uprzejmą, sprawną obsługę”. Podobnie wygląda sytuacja w odniesieniu do bibliotek. Przebywa się w tych bibliotekach, które są przyjazne użytkownikowi, natomiast te, które budzą niepokój odwiedzane są bardzo rzadko albo wówczas, gdy wyczerpały się inne możliwości skorzystania z danej książki. Osiągnięcia pracy każdej biblioteki istnieją przede wszystkim na zewnątrz i w żadnym przypadku nie można o tym, zapominać. Efektem działania biblioteki powinien być zadowolony klient, a więc usatysfakcjonowany użytkownik, któremu biblioteka pomogła w zdobyciu wiedzy, podniesieniu kwalifikacji, uzyskaniu odpowiedniej satysfakcjonującej go pracy czy przyczyniła się do jego rozwoju kulturalnego. Niestety, stale dużo bibliotek polskich działa w przekonaniu, że urzędy są dla urzędników a biblioteki dla bibliotekarzy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kultura organizacyjna w bibliotekach |
Autor: | Zybert Elżbieta Barbara |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | SBP |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.