Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Ludzie słuchają oczami. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Niezły komunikat to ten, który prosto dociera do świadomości odbiorcy. Truizmy, prawda? Oczywiście tak. A jednak o nich zapominamy. W codziennej pracy nie umiemy skutecznie przekazywać informacji pacjentom, współpracownikom, urzędnikom kontrolującym nasze działania. Rodzą się więc nieporozumienia, przeinaczenia. Prowadzą one do konfliktów, w których górę biorą emocje. Ta książka ebook traktuje o psychologicznych i prawnych aspektach prowadzenia rozmów. Nie tylko o tych, w których trzeba przedstawić pacjentowi stan jego zdrowia i zaproponować leczenie. Także o tych trudniejszych, gdy przekazujemy wiadomości ostateczne, o śmierci kogoś bliskiego. Są i te sytuacje, kiedy postawa pacjenta zmusza do postawienia wyraźnej bariery. Pokazujemy, jak skutecznie przekonywać i jak odmawiać, kiedy roszczenia drugiej strony przekraczają możliwości medycyny czy ramy prawne.Prawo i psychologia – te dwie dziedziny spotykają się na kartach naszej książki. To tutorial dla lekarzy po zawiłościach przepisów i komunikacji. Ma on ułatwić i uprościć postępowanie w sytuacjach, które doktorzy nierzadko sądzą za krytyczne. Zestaw sytuacji zaczerpniętych z życia, przedstawionych z dystansem i przeanalizowanych przez prawnika i psychologa. Seria scenek, które zdarzają się w szpitalach, przychodniach, prywatnych gabinetach. Nierzadko niewłaściwie poprowadzona rozmowa to początek poważnego kryzysu: wizerunku lekarza, reputacji placówki medycznej, a czasem wręcz sprawa kończąca się postępowaniem sądowym. Radzimy, jak się zachować, żeby zminimalizować prawdopodobieństwo takiego rozwoju sytuacji.Na co dzień doradzamy lekarzom. Spotykamy się z nimi i pomagamy skutecznie wyjaśnić ich sytuację prawną, wizerunkową i możliwe strategie postępowania. Zarówno w kontakcie z przedstawicielami wymiaru sprawiedliwości, jak i z mediami, pacjentami czy członkami różnorakich komisji urzędowych, które kontrolują ich pracę. W naszej pracy dążymy do tego, żeby lekarz czuł się pewnie i bezpiecznie pod wobec prawnym, a także został zrozumiany. Naszym celem jest nie tylko to, aby lekarz umiał przekazać kluczowe dla pacjenta informacje, ale także to, aby umiał odmówić w taki sposób, żeby nie generować zbędnych emocji i nie utracić reputacji.Zapraszamy do lekturyJ. Mroczek, R. Tymiński
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Prawo medyczne w przypadkach. Część 2 |
Autor: | Tymiński Radosław, Mroczek Jacek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Medical Tribune |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.