Średnia Ocena:
Praktyczny marketing w małej firmie
Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i wielkie pieniądze?Prawdopodobnie gdy pragniesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej albo katorżniczej pracy ponad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce pdf chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie Ci pożądane zyski.Dzięki tej publikacji dowiesz się: Co zrobić, żeby klient kupował u Ciebie więcej niż do tej pory? Mało słynne techniki rozszerzenia sprzedaży, które przy tej samej ilości klientów zwiększają ilość sprzedanych towarów. Co zrobić, żeby Twoja firma była postrzegana jako profesjonalna a także godna zaufania, nawet jeśli dopiero założyłeś własną działalność? Jak poznać, czego dokładnie chce od Ciebie klient (coś więcej niż wykonana usługa) i co zrobić, żeby usługa, którą wykonasz, albo towar, który sprzedasz, przerosły oczekiwania i wymagania klienta? To tylko ułamek praktycznej wiedzy, którą zawiera ta publikacja. To, co odnajdziesz pośród nad 200 stron poradnika, to rozwiązania, których nie możesz zignorować, jeżeli myślisz o prowadzeniu dochodowej firmy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Praktyczny marketing w małej firmie |
Autor: | Przedworska Kornelia |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Złote Myśli |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Praktyczny marketing w małej firmie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!