Średnia Ocena:
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to mowa jest najistotniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać info i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów. Wykreowanie skutecznego pod wobec komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum czynników natury pragmalingwistycznej, co implikuje potrzebę kompleksowej analizy przekazów reklamowych pod kątem ich językowej warstwy oddziaływania na odbiorcę. Autorka, która jest lekarzem nauk ekonomicznych a także lekarzem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, analizuje teksty reklamowe w szeroko rozumianej perspektywie społeczno-ekonomicznej, kulturowej i lingwistycznej, ukazując olbrzymią złożoność zjawiska, jakim jest współczesna reklama.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych |
Autor: | Radziszewska Aleksandra |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!