Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych okładka

Średnia Ocena:


Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych

Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to mowa jest najistotniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać info i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów. Wykreowanie skutecznego pod wobec komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum czynników natury pragmalingwistycznej, co implikuje potrzebę kompleksowej analizy przekazów reklamowych pod kątem ich językowej warstwy oddziaływania na odbiorcę. Autorka, która jest lekarzem nauk ekonomicznych a także lekarzem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, analizuje teksty reklamowe w szeroko rozumianej perspektywie społeczno-ekonomicznej, kulturowej i lingwistycznej, ukazując olbrzymią złożoność zjawiska, jakim jest współczesna reklama.

Szczegóły
Tytuł Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Autor: Radziszewska Aleksandra
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.