Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
"Poznaję…" to kolejne, po "Gram w…" zbiory edukacyjne, świeżość na rynku ebooków dla dzieci. Seria jest doskonałym uzupełnieniem szkolnego nauczania. Dzieci przez zabawę doskonalą własne umiejętności. Nie ma tu czasu na nudę. W książce pdf znajdują się zadania z zabawnymi, kolorowymi ilustracjami. Dzięki dołączonej grze, dzieci utrwalają nabyte podczas ćwiczeń z książką umiejętności. Niewątpliwą zaletą gry jest też to, że może bawić się w nią cała rodzina. Książka ebook i gra stanowią integralną całość. Zalety: atrakcyjne ćwiczenia nauka przez zabawę dostosowane do możliwości poznawczych dziecka dziecięcy bohater prowadzący poręczny format pudełka, dzięki któremu zbiór można zabrać ze sobą w podróż Zadaniem graczy jest dotrzeć z Lizbony do Oslo, po drodze odpowiadając na różnorakie zapytania dotyczące Europy.Elementy: plansza, 5 pionków, kostka, 25 kart pytań, 25 kart ruchu.Liczba graczy: 2-5. Gra polega na przejściu wyznaczoną trasą przez Europę, od Lizbony (pole "start") do Oslo (pole "meta"). Przed rozpoczęciem gry należy pomieszać karty i ułożyć je w stos obok planszy. Gracze ustawiają się na polu startowym, a rozpoczyna ten, który uzyska największą liczbę oczek w rzucie kostką. Przed każdym ruchem gracz losuje jedną kartę. Ruch gracza zależy od tego, jaką kartę wylosuje: jeżeli będzie to karta z pytaniem, musi udzielić poprawnej odpowiedzi. Jeśli się pomyli, nie może rzucać kostką i omija go kolejka. Jeżeli gracz wylosuje kartę polecenia, rzuca kostką, przesuwa własny pionek o wyrzuconą liczbę oczek, a następnie wykonuje polecenie z karty (nie dotyczy karty "Nadchodzi burza"; po jej wylosowaniu gracz nie rzuca kostką i opuszcza kolejkę). Jeżeli gracz wylosuje kartę "Bilet na prom", zatrzymuje ją i oddaje dopiero przy rzucie, który daje możliwość przeprawy promowej. Gracz, który dotrze do przeprawy promowej i nie będzie miał karty "Bilet na prom", musi udać się do kasy (specjalne pole na planszy) i odczekać jedną kolejkę. Jeżeli pionek zatrzyma się na polu "Madryt", gracz wsiada na pokład samolotu i leci do Rzymu. Gracz, którego pionek zatrzyma się na polu "Bukareszt", wsiada do pociągu i jedzie do Warszawy. Jeżeli pionek zatrzyma się na polu "Paryż", gracz udaje się na wycieczkę do Disneylandu (stawia pionek na polu Disneyland) i omija go jedna kolejka. Gracz, którego pionek zatrzyma się na polu "Ryga", trafia na objazd: rzuca kostką i cofa się o tyle oczek, ile wyrzuci. Wykorzystane karty należy odłożyć na bok na osobny stos i znowu wprowadzić do rozgrywki, gdy skończą się karty ze stosu ułożonego na początku gry. Wygrywa gracz, który pierwszy dotrze do pola "Oslo".
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Poznaję Europę + dodatek |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Zielona Sowa |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Gra, która z całą pewnością przypadnie do gustu wszystkim, którzy lubią podróżowanie, także palcem po mapie. Pozwala dzieciakom poznać Europę i otrzymywać w przyszłości same piątki na lekcjach geografii, a przy okazji nieźle się bawić z rodzicami w naukę w domu, ponieważ ta także może być przyjemnym zajęciem! Gra plus publikacja w jednej paczce – czyli to, co bliźniaki lubią najbardziej, bo każdy coś dostaje! Tylko który pierwszy sięgnie po książkę? Naszą wycieczkę zaczynamy jednak tradycyjnie od mapy. Plansza przedstawia Europę, która w tym wizerunku z całą pewnością spodoba się najmłodszym użytkownikom, bo ukazana jest w wyrazistych, bardzo intensywnych barwach. Zobrazowano tu najbardziej charakterystyczne skojarzenia związane z wybranymi państwami. Jest Dinseyland w pobliżu znanej wieży z Paryża, gdzieś na dalekiej północy Święty Mikołaj czeka z workiem upominków na plecach, piętrowy autobus parkuje w Londynie, gondola płynie po wąskich kanałach w Wenecji, Dracula zaprasza nas do Rumunii, rudobrody wiking strzeże fiordów Norwegii, Szkot ubrany jest w kilt, jak Mercedes to i Niemcy, a ponad Warszawą na kolumnie Zygmunta balansuje na jednej nodze sympatyczny bociek. Polska produkcja – do nauki, zabawy i na prezent. Dla 2-5 graczy w wieku od 6 lat. Rozgrywka trwa ok. 20-40 minut. http://mlodygiercownik.pl/2016/08/15/recenzja-gry-planszowej-poznaj-europe/
Idealna gra - dzieki której dzieci mogą sie dużo dowiedzieć o Europie (niektórzy dorośli pewnie też;)) Minusem jest ilość kart z zapytaniami - przy grze w 3 osoby - zapytania powtarzają się - a szkoda. My gramy z 6-latką - dla niej na poczatku zapytania trochę trudne - lecz dynamicznie wszystkiego sie uczy. Polecam!