Poradnictwo psychologiczne okładka

Średnia Ocena:


Poradnictwo psychologiczne

Kryzysy rozwojowe są naturalnymi wydarzeniami w życiu człowieka. Nierzadko radzimy sobie z nimi sami albo „z niewielką pomocą przyjaciół”. Bywają jednak i takie kryzysy, z których łatwiej jest wyjść, korzystając z pomocy psychologa. Publikacja pod redakcją Czesława Czabały i Sylwii Kluczyńskiej to kompendium wiedzy dotyczącej teorii i praktyki poradnictwa psychologicznego dla osób na wszystkich etapach rozwoju. czytelnik znajdzie w nim wiedzę na temat: celów, przebiegu i aspektów etycznych poradnictwa umiejętności niezbędnych, by skutecznie udzielać pomocy psychologicznej zadań rozwojowych odpowiadających poszczególnym etapom życia i możliwym trudnościom w ich realizacji metod udzielania pomocy psychologicznej dzieciom, młodzieży i dorosłym standardów poradnictwa psychologicznego dla par, rodzin, osób starszych, chorych, z niepełnosprawnością Publikacja umożliwia wszechstronne przygotowanie do prowadzenia poradnictwa psychologicznego w sposób skuteczny i profesjonalny

Szczegóły
Tytuł Poradnictwo psychologiczne
Autor: Czabała Czesław, Kluczyńska Sylwia
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Poradnictwo psychologiczne w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Poradnictwo psychologiczne PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.