Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? okładka

Średnia Ocena:


Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Przeciętność, bylejakość i banał nieustanny się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytacje. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:• o dynamicznie zmieniających się wymaganiach,• chcących przeżyć własne życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,• dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, kluczowe natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, dynamicznie zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.To wielkie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Ponieważ nigdy jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak najbliższa i niezbędna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: • oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,• traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości, • stosuje nowatorskie sposoby zarządcze.Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce pdf przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają świeży jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się świeżych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i dużo innych ilustrują olbrzymią marketingową zmianę.

Szczegóły
Tytuł Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Autor: Boguszewicz-Kreft Monika
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.