Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Polska bibliografia iranistyczna. Wybór z lat 1807–2014 pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Polska bibliografia iranistyczna. Wybór z lat 1807–2014 Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Polska bibliografia iranistyczna. Wybór z lat 1807–2014
„Polska bibliografia iranistyczna” stanowi owoc wieloletniego zainteresowania badaczy problematyką irańską na płaszczyźnie kulturowej, językowej, historycznej i politycznejIran nieprzerwanie przykuwa uwagę nie tylko badaczy wąskich specjalizacji, ale naukowców różnorakich dyscyplin, zwłaszcza politologów, filologów a także kulturoznawców zajmujących się Bliskim i Środkowym Wschodem. Niniejsze opracowanie powstało przede wszystkim w celu ułatwienia dostępu do wartościowej wiedzy o Iranie, zarówno naukowej, jak i popularyzatorskiej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Polska bibliografia iranistyczna. Wybór z lat 1807–2014 |
Autor: | Javaheri Katarzyna, Hudzikowski Mateusz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Communications4You Sp. z o.o. |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Polska bibliografia iranistyczna. Wybór z lat 1807–2014 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!