Polityczność mediów okładka

Średnia Ocena:


Polityczność mediów

Czwarty tom serii "Audiowizualne aspekty kultury w ponowoczesności" podejmuje zagadnienie polityczności mediów. Pojęcie polityczności rozumiane jest przez twórców jako rodzaj wpływu sfery publicznej, społecznej czy kulturowej na komunikację międzyludzką toczącą się za pośrednictwem mediów. Te ostatnie ujmowane są nie tyle przez pryzmat technologii, lecz także jako mechanizm komunikacji społecznej. Autorzy, analizując poszczególne media: muzykę, radio, telewizję a także media cyfrowe, podejmują refleksję ponad wpływem tychże mediów na budowanie powszechnych znaczeń poprzez zawłaszczanie fantazji i utrwalanie pewnych kalek kulturowych. Jednocześnie zwracają uwagę, jak mechanizm uwodzenia, czy wręcz zniewalania odbiorcy przez te media jest przez nie sankcjonowany i traktowany jako narzędzie kontroli społecznej.

Szczegóły
Tytuł Polityczność mediów
Autor: Pietruszewska-Kobiela Grażyna, Regiewicz Adam, Stachyra Grażyna, Żywiołek Artur
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Polityczność mediów w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Polityczność mediów PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.