Średnia Ocena:
Polityczność mediów
Czwarty tom serii "Audiowizualne aspekty kultury w ponowoczesności" podejmuje zagadnienie polityczności mediów. Pojęcie polityczności rozumiane jest przez twórców jako rodzaj wpływu sfery publicznej, społecznej czy kulturowej na komunikację międzyludzką toczącą się za pośrednictwem mediów. Te ostatnie ujmowane są nie tyle przez pryzmat technologii, lecz także jako mechanizm komunikacji społecznej. Autorzy, analizując poszczególne media: muzykę, radio, telewizję a także media cyfrowe, podejmują refleksję ponad wpływem tychże mediów na budowanie powszechnych znaczeń poprzez zawłaszczanie fantazji i utrwalanie pewnych kalek kulturowych. Jednocześnie zwracają uwagę, jak mechanizm uwodzenia, czy wręcz zniewalania odbiorcy przez te media jest przez nie sankcjonowany i traktowany jako narzędzie kontroli społecznej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Polityczność mediów |
Autor: | Pietruszewska-Kobiela Grażyna, Regiewicz Adam, Stachyra Grażyna, Żywiołek Artur |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Adam Marszałek |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Polityczność mediów PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!