![Podstawy prognozowania i symulacja okładka](/image/Podstawy-prognozowania-i-symulacja-okladka.jpg)
Średnia Ocena:
Podstawy prognozowania i symulacja
W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak: opisywanie określonych zjawisk gospodarczych, badanie struktury wewnętrznej zjawisk czy podmiotów gospodarczych, przewidywanie wartości zmiennych ekonomicznych na podstawie różnorakich metod prognozowania i analizy symulacyjnej. Głównymi plusami publikacji jest aplikacyjny charakter przedstawianych zagadnień a także brak rozbudowanego aparatu matematycznego. Dzięki temu Czytelnik, nawet z podstawową wiedzą matematyczną, jest w stanie zrozumieć treść książki. Podstawy prognozowania i symulacji pomoże Czytelnikowi w budowie modeli ekonometrycznych a także prognozowaniu i symulacji określonych wielkości ekonomicznych. Książka ebook jest przeznaczona dla studentów ekonomii, finansów i zarządzania a także pracowników działów finansów i marketingu w przedsiębiorstwach. Dr hab. Dariusz Błaszczuk jest profesorem w Akademia Finansów i Biznesu Vistula; przez dużo lat był dyrektorem Instytutu Zarządzania Ryzykiem tej akademii. Jest Przewodniczącym Porady Naukowej Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Podstawy prognozowania i symulacja |
Autor: | Błaszczuk Dariusz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
![Ceneo.pl](http://app.ceneostatic.pl/common/image/logo/ap-logo-transparent-small.png)
Podstawy prognozowania i symulacja PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!