Podstawy marketingu. Podręcznik okładka

Średnia Ocena:


Podstawy marketingu. Podręcznik

Nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i poszerzoną o treści nawiązujące do najwieższych osiągnięć z tej dziedziny.

Szczegóły
Tytuł Podstawy marketingu. Podręcznik
Autor: Nowacka Aldona, Nowacki Robert
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania: 2004
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Podstawy marketingu. Podręcznik w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Podstawy marketingu. Podręcznik PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Natalia Szewczyk

    Książka ebook ta zawiera wiele informacji na temat marketingu, głównie tych najwazniejszych. Jest napisana przejrzyście a także prosto jest zrozumieć sens wypowiedzi nie to co w niektórych książkach. Wykonanie pod wobec wykonania i designu. Zalecam

  • Aga

    Zalecam tą ksiązke, poniewaz jest wszystko w niej dokladnie objasnione, jest bardzo przejrzysta, ciekawie opracowana,gdyż prócz tekstu są schematy i wykresy, dzięki niej dowiesz się bardzo wiele na temat podstaw marketingu, ich zadań a także celów, dowiemy sie z niej wiele przydatnych rzeczy poptrzebnych w niekórych życiowych sytuacjach. Bardzo zalecam