Po co ci logo? Ciąg dalszy okładka

Średnia Ocena:


Po co ci logo? Ciąg dalszy

Ciąg dalszy, czyli druga element mojego poradnika, nie poradnika, przeczytaj i sam zdecyduj. Książka powstała z moich tekstów pisanych przez ostatnie pięć lat, w większości na blogu alw.pl. Co prawda niektóre straciły aktualność, lecz to, co przy tej okazji pisałem można spokojnie odnieść do wielu aktualnych sytuacji. Element tekstów uzupełniłem o info jak sprawy mają się po upływie czasu. Nie ma tu złotych recept, jest jednak dużo porad do przemyślenia: jak pewnych rzeczy nie robić, czemu warto czytać regulaminy konkursów, czy na co warto zwracać uwagę oddając i przyjmując projekt. Sądzę, że moje napisane spostrzeżenia przydadzą się tak zamawiającym projekty, jak i samym projektantom. Życzę owocnej lektury. Andrzej-Ludwik Włoszczyński

Szczegóły
Tytuł Po co ci logo? Ciąg dalszy
Autor: Włoszczyński Andrzej-Ludwik
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: E-bookowo
Rok wydania: 2021
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Po co ci logo? Ciąg dalszy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Po co ci logo? Ciąg dalszy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Alicja Rozkosz

    Podobnie, jak w części pierwszej znalazłam tu wiele przydatnych informacji - niewidocznych gołym okiem, lecz fachowym już tak. Niezbędnik dla każdego, kto myśli o otwarciu swojej firmy albo stworzeniu swojej marki.