OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D okładka

Średnia Ocena:


OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D

Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, aby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki. Programowanie w Open GL, czyli jakie fragmenty należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu. Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenie. Darmowa biblioteka OpenGL jest idealnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnorakich platformach sprzętowych i w różnorakich systemach operacyjnych. Jej legendarne możliwości, doskonalone od 1992 roku do dziś, idealnie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych. Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokół niej mnóstwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń, które przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować własny swój świat w formacie 3D. Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta książka ebook pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL a także do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różnorakie rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki odnajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat własnymi grafikami!

Szczegóły
Tytuł OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
Autor: Ganczarski Janusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Agnieszka Ossowska

    Idealna książka ebook