Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, aby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki. Programowanie w Open GL, czyli jakie fragmenty należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu. Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenie. Darmowa biblioteka OpenGL jest idealnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnorakich platformach sprzętowych i w różnorakich systemach operacyjnych. Jej legendarne możliwości, doskonalone od 1992 roku do dziś, idealnie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych. Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokół niej mnóstwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń, które przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować własny swój świat w formacie 3D. Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta książka ebook pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL a także do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różnorakie rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki odnajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat własnymi grafikami!
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D |
| Autor: | Ganczarski Janusz |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Idealna książka ebook