OpenGL. Księga eksperta okładka

Średnia Ocena:


OpenGL. Księga eksperta

Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, idealnym API do generowania grafiki trójwymiarowej w okresie rzeczywistym. System ten nadaje się idealnie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Nierzadko jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia idealnej grafiki na dużo różnorakich platform z wykorzystaniem tych samych zestawów instrukcji. Co ważne, OpenGL jest całkowicie darmową biblioteką, a dostępność licznych rozszerzeń idealnie zwiększa wachlarz jej zastosowań. Książka ebook stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, ważnych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najwieższych fragmentów biblioteki. Objaśniono zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami. W książce pdf znalazły się także liczne przykłady kodu działającego na paru słynnych platformach. Warto podkreślić, że autorzy poza API przedstawili też najlepsze praktyki programistyczne.W książce pdf opisano pomiędzy innymi: podstawy (w tym matematyczne) grafiki 3D czasu rzeczywistego najważniejsze techniki renderowania, przekształcania i teksturowania obiektów shadery i mowa GLSL (OpenGL Shading Language) kwestie zarządzania danymi i kontroli dostępu do tych danych techniki budowania większych aplikacji i wdrażania ich na wielu platformach rendering zaawansowany: symulację oświetlenia i wyniki artystyczne sposoby poprawiania wydajności, redukcji narzutu CPU i analizy zachowania GPU nowości w OpenGL, takie jak kompresja tekstur, rysowanie tekstu, rendering czcionek za pomocą pól odległości, wysokiej jakości filtrowanie tekstur i użycie OpenMP OpenGL? Kreatywnych ogranicza tylko wyobraźnia!

Szczegóły
Tytuł OpenGL. Księga eksperta
Autor: Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki OpenGL. Księga eksperta w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

OpenGL. Księga eksperta PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Anonim

    Książka ebook warta polecenia każdemu kto interesuje się programowaniem grafiki 3D/2D w C++ jak i grami zgłębiając przy tym mechanikę ich działania.