Ochrona przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej okładka

Średnia Ocena:


Ochrona przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej

Publikacja poświęcona jest ochronie przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej. Jest to pierwsze monograficzne opracowanie tego tematu o charakterze interdyscyplinarnym. Obejmuje aspekty administracyjnoprawne, cywilnoprawne i karnoprawne. Uwzględnia także techniczne i organizacyjne środki ochrony przed spamem. Analiza obowiązujących przepisów identyfikuje przyczyny niewystarczającej skuteczności regulacji prawnej. Autorka postuluje korektę modelu ochrony, przedstawia koncepcję zmian regulacji prawnej, optymalnego podziału zadań pomiędzy organy publiczne zaangażowane w przeciwdziałanie spamowi. Podejmuje również próbę określenia zakresu koniecznego zaangażowania podmiotów prywatnych – głównie dostawców usług telekomunikacyjnych i internetowych a także użytkowników końcowych  – w walkę przeciwko spamowi.

Szczegóły
Tytuł Ochrona przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej
Autor: Kurek Justyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Ochrona przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Ochrona przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.