Średnia Ocena:
Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży. Tom 3
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec i technik księgarstwa w zakresie kwalifikacji A.18. Prowadzenie sprzedaży. Typ szkoły: zasadnicza szkoła zawodowa, technikum. W podręczniku opisano: zasady obsługi klientów, jak prowadzić promocję towarów, realizować transakcje kupna-sprzedaży a także na czym polega ochrona prawna konsumentów. Zapytania kontrolne i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów. W podręczniku opisano:– zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, sposoby sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),– promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),– realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),– ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży. Tom 3 |
Autor: | Iwona Wielgosik |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo eMPi2 |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży. Tom 3 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!