Nowyj Dialog 1. Język rosyjski. Podręcznik. Zakres podstawowy. Liceum i szkoła ponadgimnazjalna + CD okładka

Średnia Ocena:


Nowyj Dialog 1. Język rosyjski. Podręcznik. Zakres podstawowy. Liceum i szkoła ponadgimnazjalna + CD

Cykl "Nowyj Dialog" jest przeznaczony zarówno dla uczniów rozpoczynających naukę języka rosyjskiego w szkole ponadgimnazjalnej (poziom IV.0), jak i dla kontynuujących naukę po gimnazjum (poziom IV.1). Podręcznik "Nowyj Dialog 1" składa się z sześciu rozdziałów.  Pierwszy epizod (News Rus) zawiera info realio- i kulturoznawcze na temat Rosji.  Rozdział drugi składa się z pięciu podrozdziałów poświęconych wprowadzeniu liter alfabetu rosyjskiego a także kształtowaniu nawyków poprawnej wymowy, akcentuacji i intonacji.  Część podstawowa składa się z czterech epizodów i obejmuje następujące zakresy tematyczne: człowiek, szkoła, życie rodzinne i towarzyskie a także zdrowie. W każdym rozdziale znajdują się takie same elementy: zestawienie przewidywanych osiągnięć ucznia, zadania o podwyższonym stopniu trudności, strategie uczenia się, info realio- i kulturoznawcze dotyczące Rosji, info gramatyczne oznaczone piktogramem, propozycje prac projektowych, test ewaluacyjny. Podręcznik jest wpisany do wykazu podręczników MEN dopuszczonych do użytku szkolnego, przeznaczonych do kształcenia ogólnego, dostosowanych do wieloletniego użytku.

Szczegóły
Tytuł Nowyj Dialog 1. Język rosyjski. Podręcznik. Zakres podstawowy. Liceum i szkoła ponadgimnazjalna + CD
Autor: Zybert Mirosław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Nowyj Dialog 1. Język rosyjski. Podręcznik. Zakres podstawowy. Liceum i szkoła ponadgimnazjalna + CD w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Nowyj Dialog 1. Język rosyjski. Podręcznik. Zakres podstawowy. Liceum i szkoła ponadgimnazjalna + CD PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: Jezyk rosyjski.pdf - Rozmiar: 482 kB
Głosy: 0
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Ania Grabiec

    Dynamiczna realizacja i dostawa zamówienia do sklepu. Zalecam

  • agnieszka730119

    Cykl Nowyj Dialog jest przeznaczony dla osób rozpoczynających naukę języka rosyjskiego. Podręcznik Nowyj Dialog1 składa się z sześciu rozdziałów. Zakup w Empiku jak zwykle oceniam na wysoki poziom. Super cena, dynamiczna wysyłka.

  • Joanna Bielińska

    Podręcznik jak to podręcznik dla jednych interesujący i ciekawy dla innych zło konieczne

  • anettakb

    Zalecam szybkie i wygodne zakupy przez empik.com - bez wychodzenia z domu po 2 dniach odbiór w sklepie w korzystnej cenie

 

Nowyj Dialog 1. Język rosyjski. Podręcznik. Zakres podstawowy. Liceum i szkoła ponadgimnazjalna + CD PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 Przedmiotowe zasady oceniania – ZSET Rok szkolny 2018/2019 Przedmiot: JĘZYK ROSYJSKI Dla klas I - III Podręcznik: Nowyj dialog. Język rosyjski. Podręcznik do szkół ponadgimnazjalnych 1 Autor Mirosław Zybert Wydawnictwo: WSiP Warszawa Nr oraz data dopuszczenia przez MEN: 684/1/2014 /2014 Data wydania: 2015 r. Dla klas IV: Podręcznik: Nowyj dialog Język rosyjski. Podręcznik do szkół ponadgimnazjalnych 2. Zakres podstawowy. Autor: Mirosław Zybert Wydawnictwo: WSiP Warszawa Nr oraz data dopuszczenia przez MEN: 684/2/2014 /2015 Data wydania: 2016 r. Program nauczania: Program został opracowany przez Mirosława Zyberta i przeznaczony jest dla tych uczniów, którzy rozpoczną naukę języka rosyjskiego w szkole ponadgimnazjalnej na poziomie IV.O. Program został zatwierdzony przez MEN. Rozkład materiału nauczania:Rozkład opracowany na podstawie obowiązującej podstawy programowej i programu nauczania j.w. Informacje ogólne Skuteczność nauczania i uczenia się języka obcego w szkole opiera się przede wszystkim na: 1. Obecności na lekcji oraz aktywnym w niej uczestniczeniu, 2. Samodzielnym odrabianiu zadań domowych, 3. Systematycznej (najlepiej codziennej i co najmniej kilkunastominutowej) pracy własnej ucznia przy uwzględnieniu indywidualnych predyspozycji i możliwości (np. typ pamięci, motywacja, cel nauki, organizacja czasu poświęconego na naukę, itp.) do zapamiętywania oraz odtwarzania materiału leksykalnego i gramatycznego. 4. Uczeń ma obowiązek posiadania na lekcji zeszytu, zeszytu ćwiczeń i podręcznika, brak których jest traktowany jako nieprzygotowanie do lekcji. Uczeń może zgłosić nieprzygotowanie raz w semestrze. 5. W razie nieobecności ma obowiązek we własnym zakresie przygotować się do następnej lekcji. Po dłuższej nieobecności (2 tygodnie i dłużej) uzgadnia z nauczycielem termin zaliczenia materiału. 6. Uczeń może poprawić ocenę ze sprawdzianu, dyktanda, pracy domowej i recytacji na zasadach i w terminie uzgodnionym z nauczycielem. 7. Dla uczniów z dysfunkcjami potwierdzonymi przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną lub inną uprawnioną instytucję, poziom wymagań będzie dostosowany do indywidualnych potrzeb ucznia zgodnie z zaleceniami w/w instytucji. 8. Uczeń ma prawo do uzyskania wyższej niż przewidywana rocznej oceny klasyfikacyjnej z przedmiotu po spełnieniu następujących warunków: 1) frekwencja na zajęciach z danego przedmiotu jest nie niższa niż 80% (z wyjątkiem długotrwałej choroby); 2) usprawiedliwione są wszystkie nieobecności na zajęciach; 3)uczeń przystąpił do wszystkich przewidzianych przez nauczyciela form sprawdzianów i prac pisemnych Wymagania, kryteria i system oceniania ucznia Uczeń oceniany jest za rozwijanie swoich umiejętności językowych, tj. opanowanie sprawności językowych: rozumienia, mówienia, czytania i pisania oraz ze znajomości gramatyki. Oceny otrzymuje za: 1. różnorodne wypowiedzi : kilkuzdaniowa wypowiedź, dialog, recytacja, czytanie ze zrozumieniem, ćwiczenia językowe i piosenki. 2. różnorodne wypowiedzi pisemne: opanowanie alfabetu i zasad pisowni, odpowiedzi na pytania, redagowanie krótkich wypowiedzi, przewidziane podstawą programową dla danego etapu kształcenia, dyktando. 3. dodatkowe prace podejmowane samodzielnie w zakresie języka mówionego i pisanego, 4. rozwijanie swojej wiedzy kulturoznawczej, 1 Strona 2 5. projekty, 6. przygotowanie i udział w imprezach związanych z promocją języka rosyjskiego oraz kultury i cywilizacji krajów rosyjskojęzycznych. Skala stosowanych ocen. Wszystkie prace pisemne oceniane są za pomocą punktów, które następnie zostają przeliczone na procenty. Skala stosowanych ocen jest następująca: % Ocena 100 celująca (6,0) 99 - 93 bardzo dobry plus (5,5) 92 - 85 bardzo dobry (5,0) 84 - 80 dobry plus (4,5) 79 - 70 dobry (4,0) 69 - 65 dostateczny plus (3,5) 64 - 60 dostateczny (3,0) 59 - 51 dopuszczający plus (2,5) 50 - 45 dopuszczający (2,0) 44 - 35 niedostateczny (1,0) 34 - ….. niedostateczny ! (1!) Przy ustalaniu oceny na koniec pierwszego semestru bierze się pod uwagę oceny cząstkowe oraz stosunek ucznia do przedmiotu (w tym frekwencję na lekcjach). Przy ustalaniu oceny na koniec roku bierze się pod uwagę oceny cząstkowe z drugiego semestru, ocenę końcową za pierwszy semestr, oraz stosunek ucznia do przedmiotu (w tym frekwencję na lekcjach). Uczeń ma prawo poprawić ocenę końcoworoczną na wyższą, niż przewidywana, po uzgodnieniu z nauczycielem zakresu materiału i formy zaliczenia. Kryteria oceniania osiągnięć ucznia Ocena celująca: Wypowiedzi ustne są płynne, swobodne, bogate pod względem leksykalnym i zawierające różnorodne formy gramatyczne, wykraczające poza materiał programowy w danej klasie. Uczeń bierze udział w olimpiadach i konkursach, osiąga wymierne wyniki na stopniu regionalnym, okręgowym i centralnym. Wyraźnie przekracza swoją sprawnością językową innych uczniów. Rozwija samodzielnie swoje zainteresowania związane z językiem rosyjskim i rosyjskojęzycznym obszarem kulturowym, gospodarczym i politycznym. Ocena bardzo dobra: W wypowiedzi ucznia dopuszczalne są drobne błędy gramatyczne oraz leksykalne, które jednak nie zakłócają komunikacji językowej. Mówi z niewielkimi wahaniami. Wypowiedzi są też całkowicie poprawne pod względem fonetyki i intonacji. Uczeń w pełni opanował materiał przewidziany programem dla danej klasy. Uczeń bierze udział w olimpiadach i konkursach. Ocena dobra: W wypowiedziach ucznia, dopuszczalne są drobne nieścisłości, pojawiają się momenty wahań. Nieznaczne błędy gramatyczne lub leksykalne nie zakłócają możliwości porozumiewania się. Wymowa i intonacja są ogólnie poprawne. Ocena dostateczna: Słownictwo jakim operuje uczeń jest proste, mało urozmaicone. Uczeń ma problemy z użyciem poprawnych form gramatycznych. Popełnia błędy w wymowie i akcentowaniu, które w nieznacznym stopniu utrudniają zrozumienie jego wypowiedzi ustnej, ale przekaz jest niepewny. Ocena dopuszczająca: Uczeń posługuje się ubogim słownictwem. Komunikacja językowa zachowana jest w ograniczonym zakresie z powodu licznych błędów leksykalnych i gramatycznych, fonetycznych i związanych z prawidłowym akcentowaniem. Pojawiają się w wypowiedziach długie pauzy. Ocena niedostateczna: Uczeń nie zna podstawowych struktur gramatycznych oraz wykazuje braki w zakresie podstawowego słownictwa. Ma trudności w rozumieniu pytań i poleceń nauczyciela, a liczne błędy leksykalne, gramatyczne, fonetyczne w znacznym stopniu uniemożliwiają zrozumienie jego wypowiedzi. Komunikacja językowa prawie nie istnieje. 2