Nowy coaching biznesowy. Przewodnik po najlepszych praktykach okładka

Średnia Ocena:


Nowy coaching biznesowy. Przewodnik po najlepszych praktykach

„Nowy coaching biznesowy” to kompleksowy przewodnik po podstawach coachingu, zawierający przegląd podstawowych zasad i narzędzi, a także liczne analizy przypadków umożliwiające pogłębianie wiedzy. Carol Wilson, doświadczony trener i szkoleniowiec, przedstawia wiedzę potrzebną do przyswojenia sobie najlepszych praktyk, przydatną zarówno dla początkujących adeptów coachingu, jak i dla aktywnych zawodowo profesjonalistów – a także dla każdego, kto chciałby kształtować w własnej organizacji kulturę coachingową. Nowe wydanie zostało kompleksowo zaktualizowane, zyskało również zupełnie nową strukturę. Kładzie większy nacisk na budowanie kultury coachingowej w organizacji i przytacza liczne przykłady z różnorakich krajów świata. Książka ebook została wzbogacona o dużo świeżych informacji, związanych z najnowszymi trendami charakterystycznymi dla szybko rozwijającego się świata coachingu.

Szczegóły
Tytuł Nowy coaching biznesowy. Przewodnik po najlepszych praktykach
Autor: Wilson Carol
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Nowy coaching biznesowy. Przewodnik po najlepszych praktykach w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Nowy coaching biznesowy. Przewodnik po najlepszych praktykach PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.