Średnia Ocena:
Nowy PR. Jak internet zmienił public relations
W ciągu ostatnich 15 lat uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Przemienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią, prowadzoną w sposób osobisty, wprost z klientami organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium – Internetu. „Nowy PR” to pierwsza polska książka ebook opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najistotniejszych kierunków rozwoju PR popartą efektami badań przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze a także praktycznymi przykładami z działalności polskich i międzynarodowych firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu wyników działań PR wraz z przeglądem narzędzi umożliwiających ich pomiar.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Nowy PR. Jak internet zmienił public relations |
Autor: | Miotk Anna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Nowy PR. Jak internet zmienił public relations PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Zdecydowanie zalecam