Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W ciągu ostatnich 15 lat uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Przemienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią, prowadzoną w sposób osobisty, wprost z klientami organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium – Internetu. „Nowy PR” to pierwsza polska książka ebook opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najistotniejszych kierunków rozwoju PR popartą efektami badań przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze a także praktycznymi przykładami z działalności polskich i międzynarodowych firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu wyników działań PR wraz z przeglądem narzędzi umożliwiających ich pomiar.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Nowy PR. Jak internet zmienił public relations |
| Autor: | Miotk Anna |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
| Rok wydania: | 2016 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Zdecydowanie zalecam