Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Opisywane są w niej najwieższe strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii a także świeżych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zbiór narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania świeżych mediów w działalności marketingowej. Prezentuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały też efekty badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w nad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, lecz także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnorakich rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka ebook jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być też wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i świeżych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym |
Autor: | Bartosik-Purgat Małgorzata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.