Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki okładka

Średnia Ocena:


Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki

Kompendium wiedzy o różnicach kulturowych w biznesie, o których w Polsce mało mówimy. Dlaczego są kluczowe i nierzadko są „być lub nie być” sukcesu na bliskowschodnich rynkach? Jedyna taka publikacja na polskim rynku. Cała wiedza praktyczna pochodzi z wielu lat doświadczenia biznesowego autorki w regionie.

Szczegóły
Tytuł Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki
Autor: Agnieszka Klimczak
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Iddeni by Agnieszka Klimczak
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.