Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki
Średnia Ocena:
Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki
Kompendium wiedzy o różnicach kulturowych w biznesie, o których w Polsce mało mówimy. Dlaczego są kluczowe i nierzadko są „być lub nie być” sukcesu na bliskowschodnich rynkach? Jedyna taka publikacja na polskim rynku. Cała wiedza praktyczna pochodzi z wielu lat doświadczenia biznesowego autorki w regionie.
Szczegóły
Tytuł
Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki
Autor:
Agnieszka Klimczak
Rozszerzenie:
brak
Język wydania:
polski
Ilość stron:
Wydawnictwo:
Iddeni by Agnieszka Klimczak
Rok wydania:
2025
Tytuł
Data Dodania
Rozmiar
Porównaj ceny książki Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.
Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki PDF - podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Podgląd niedostępny.
To twoja książka?
Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklam, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Czytaj więcejOK