Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego okładka

Średnia Ocena:


Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego

"Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo kluczowy obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnorakich obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego […]. Książka ebook Katarzyny Dziewanowskiej pt. „Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego” jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia […]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie efektów ciekawych badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie znacznej próbie w Polsce." Prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie "Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, lecz także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków.  Rzadko się zdarza, aby praca rzetelna pod wobec naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie prosta w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych twórców pod wobec przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, prezentuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z wielkim zainteresowaniem)." Dr hab. Mikołaj Herbst, Uniwersytet Warszawski, Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych

Szczegóły
Tytuł Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Autor: Dziewanowska Katarzyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.