Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie okładka

Średnia Ocena:


Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka ebook wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Twórca opracowania skupił uwagę m.in. na:• istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym,• realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie,• metodach badania skuteczności reklamy,• omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej,• szczegółowym scharakteryzowaniu fragmentów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej,• ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość a także zachowania audytorium.Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak też praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.

Szczegóły
Tytuł Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie
Autor: Makowski Michał
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.