Średnia Ocena:
Niemiecki w marketingu
Mowa niemiecki Poziom B1 – B2 Chciałbyś poszerzyć własne słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu? Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech? Marketingdeutsch jest doskonałym rozwiązaniem – odnajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu. Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu a także kontroli marketingowej. Info dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego. Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące info z dziedziny marketingu po niemiecku a także tłumaczenia na mowa polski najistotniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych. Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami a także przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas własnych wyjazdów i pobytu w Niemczech. Każdy epizod zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim a także w języku niemieckim. W książce pdf podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3 z nagraniami wybranych tekstów z książki.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Niemiecki w marketingu |
Autor: | Jędrzejczyk Anna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Poltext |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Niemiecki w marketingu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!