Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta okładka

Średnia Ocena:


Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Idziesz ulicą. Niespodziewanie dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i… plik banknotów! Uśmiechasz się i zastanawiasz, co z nimi zrobić…Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieścił tę sytuację na słynnej Ci ulicy. Ustalił również pogodę, porę dnia i roku. A nawet dodał zakończenie tej historii… :) Niedługo zrobi Ci również kawał: będziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego? Ponieważ zapamiętywaniem doświadczeń i tego, skąd one pochodzą, zajmują się różnorakie części mózgu. Dzięki temu jakiś słynny z telewizji produkt możesz trzymać w ręce pierwszy raz w życiu, a jednocześnie czuć się tak, jakby był w Twoim domu od wieków. To prawdziwa neuromagia.

Szczegóły
Tytuł Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Autor: Woźniak Jakub
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • ivanotta

    227 stron, setki porad i dużo przykładów definiujących zagadnienia nowoczesnego marketingu. W skrócie książka ebook jest podręczną wiedzę dla marketingowców, osób piszących zawodowo a także zdecydowanie będzie ciekawą lekturą dla osób ciekawych się psychologią sprzedaży. Wartościowa jest ze względu na jej praktyczny charakter. Znaczna dawka przykładów w łatwy sposób przybliża zjawiska nierzadko wykorzystywane w reklamie. W łatwy sposób wskazuje na jakie fragmenty należy zwracać uwagę, jak funkcjonować na zmysły by być odbieranym pozytywnie. Książka ebook i jej pomocna treść pomogą zrozumieć wspominaną w książce pdf „neuromagię”.