Średnia Ocena:
Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się
W ostatnim okresie dostrzegamy wzrost zainteresowania psychologów i pedagogów efektami badań mózgu przy użyciu nowoczesnych technik neuroobrazowania – zwłaszcza funkcjonalnego rezonansu magnetycznego i tomografii komputerowej. Na podstawie tych efektów zmierza się do weryfikacji dotychczas stosowanych metod nauczania i uczenia się. Możliwość bezinwazyjnego monitorowania pracy mózgu podczas uczenia pozwala niejako „zobaczyć”, „jak uczy się mózg”, i określić, co należy zrobić, by edukacja szkolna była bardziej „przyjazna neuronom”.W książce pdf podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy świeża wiedza o mózgu jest na tyle wiarygodna i wystarczająca, aby na jej podstawie stworzyć nową strategię nauczania w szkole.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się |
Autor: | Sikorski Wieslaw |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Dobra Literatura |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!