Mózg, umysł, świadomość okładka

Średnia Ocena:


Mózg, umysł, świadomość

Jeszcze w XVII w. angielski filozof Henry More porównywał zawartość ludzkiej głowy do miski twarogu. W pewnym sensie ciężko mu się dziwić. Mózg nie pokazuje się zbyt okazale w porównaniu np. z sercem, które przez stulecia uważano za siedlisko duszy. Dzisiaj jednak wiemy, że to właśnie on odpowiada za nasze myśli, emocje, wspomnienia, wyobraźnię – ba, nawet za narkotyczne wizje i obcowanie z duchami zmarłych. A im lepiej poznajemy działanie mózgu, tym bliżej jesteśmy odpowiedzi na odwieczne pytanie: co tak naprawdę czyni nas ludźmi? Czytając tę książkę dowiesz się m.in.: - którą element mózgu jako pierwszą będzie można zastąpić komputerem, - czy moglibyśmy w ogóle zrezygnować ze snu (i nieźle się z tym czuć), - czym różnią się „szare komórki” nastolatka od tych u dorosłego człowieka, - w której części ciała może znajdować się to, co nazywamy osobowością, - czy istnieją legalne dopalacze zwiększające koncentrację czy poprawiające pamięć, - i dlaczego dopiero niedawno uczeni odkryli, że myślimy nie tylko za pomocą neuronów.

Szczegóły
Tytuł Mózg, umysł, świadomość
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Burda Publishing Polska
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Mózg, umysł, świadomość w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Mózg, umysł, świadomość PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.