Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook przedstawia problematykę ukrytego programu szkoły integracyjnej z perspektywy interakcyjnej. W kontekście rozwoju i coraz większego znaczenia szkolnictwa integracyjnego w Polsce opracowanie naświetla ten słabo zbadany do tej pory aspekt jego funkcjonowania. Publikacja konsekwentnie stara się powiązać problematykę ukrytego programu szkoły z zagadnieniami psychologicznego wpływu, jaki wywiera on na uczniów z niepełnosprawnościami a także na ich myślenie o sobie a także swojej niepełnosprawności. Wnioski i diagnoza sytuacji opierają się na bezpośrednich relacjach osób zaangażowanych w realizację edukacji integracyjnej – nauczycieli szkoły integracyjnej a także uczących się w niej niepełnosprawnych uczniów (czyli odbiorców ukrytego programu) a także badaniach dotyczących ich percepcji zjawisk a także reakcji psychologicznych. Chyba jest to pierwsza przeprowadzona w taki sposób – jak najbardziej konkretny, a nie abstrakcyjny i czysto teoretyczny - próba zbadania zjawiska ukrytego programu w szkolnictwie integracyjnym.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Moje „Ja” i Szkoła Integracyjna. Zjawiska Ukrytego Programu w Nauczaniu Uczniów Niepełnosprawnych |
Autor: | Lis-Kujawski Andrzej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.