Moja marka okładka

Średnia Ocena:


Moja marka

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks?Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek, jak i błędy korporacyjne. Zasady składające się na powodzenie silnych marek radykalnie zmieniły się w ostatnich latach. Firmy, które nie potrafią poddać się tym zmianom, znikną z rynku. Na podstawie własnego wieloletniego doświadczenia twórca opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. W własnej książce pdf zdradza te techniki. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie twórca przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak:  Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 a także innymi.

Szczegóły
Tytuł Moja marka
Autor: Wala Hermann H.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Ole
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Moja marka w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Moja marka PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Kuś Grażyna

    Bardzo ciekawie napisana książka. Zawiera dużo interesujących spostrzeżeń. Do czytania w każdym miejscu i czasie: do poduszki, na lotnisku, u lekarza, ...Podkreśliłam dużo interesujących zdań. Pewnie przeczytam ją kilka razy. Grażyna

  • maja

    Herman Wala przedstawia w własnej książce pdf całkowicie odmienne w porównaniu z klasycznym, Kotlerowskim, podejście do promowania marki. Przedstawia po kolei schematy zachowań współczesnych konsumentów i propozycje odpowiedzi przedsiębiorstw z zachowaniem trendów i tym samym zwiększania szans zaistnienia na przeładowanym rynku produktowym.Praca bardzo ciekawa, wzbogacona o przykłady udanych i nieudanych kampanii produktowych a także wywiady z przedstawicielami biznesu, którym dane było odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

  • ReaderMarch

    Mądra pozycja dla kogoś, kto podobnie jak ja studiował marketing, zajmował się markami i być może zawodowo siedzi w tym biznesie. Twórca w przystępny sposób objaśnia strategie marketingowe i odpowiada na pytanie, co takiego sprawia, że dana marka odnosi sukces. Bardzo konkretna rzecz na przykładach!