Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks?Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek, jak i błędy korporacyjne. Zasady składające się na powodzenie silnych marek radykalnie zmieniły się w ostatnich latach. Firmy, które nie potrafią poddać się tym zmianom, znikną z rynku. Na podstawie własnego wieloletniego doświadczenia twórca opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. W własnej książce pdf zdradza te techniki. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie twórca przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 a także innymi.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Moja marka |
Autor: | Wala Hermann H. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Ole |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Bardzo ciekawie napisana książka. Zawiera dużo interesujących spostrzeżeń. Do czytania w każdym miejscu i czasie: do poduszki, na lotnisku, u lekarza, ...Podkreśliłam dużo interesujących zdań. Pewnie przeczytam ją kilka razy. Grażyna
Herman Wala przedstawia w własnej książce pdf całkowicie odmienne w porównaniu z klasycznym, Kotlerowskim, podejście do promowania marki. Przedstawia po kolei schematy zachowań współczesnych konsumentów i propozycje odpowiedzi przedsiębiorstw z zachowaniem trendów i tym samym zwiększania szans zaistnienia na przeładowanym rynku produktowym.Praca bardzo ciekawa, wzbogacona o przykłady udanych i nieudanych kampanii produktowych a także wywiady z przedstawicielami biznesu, którym dane było odnaleźć się w nowej rzeczywistości.
Mądra pozycja dla kogoś, kto podobnie jak ja studiował marketing, zajmował się markami i być może zawodowo siedzi w tym biznesie. Twórca w przystępny sposób objaśnia strategie marketingowe i odpowiada na pytanie, co takiego sprawia, że dana marka odnosi sukces. Bardzo konkretna rzecz na przykładach!