Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm okładka

Średnia Ocena:


Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różnorakie przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnorakich branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i autorów z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę. W książce pdf pokazane zostały zależności pomiędzy modelem biznesu a przewagą konkurencyjną a także wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisywane w literaturze. Książka ebook stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi również potrzebny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem a także słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.

Szczegóły
Tytuł Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm
Autor: Tymoteusz Doligalski
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.