Średnia Ocena:
Metody obrazowania przewodu pokarmowego. An evidence-based practice guide
Redaktorzy tego podręcznika, wiodący eksperci w kształceniu i praktyce klinicznej w radiologii, zgromadzili grupę specjalistów o różnorodnym doświadczeniu klinicznym i zawodowym, dlatego również znajdują się tu epizody opracowane przez chirurgów, lekarzy praktyków, patomorfologów, terapeutów, radiologów i techników radiologicznych tworzących w rzeczywistości kompletny, wielodyscyplinarny zespół zaangażowany w opiekę ponad pacjentem z chorobami przewodu pokarmowego. W rozdziałach tych poruszono problematykę szerokiego zakresu schorzeń gastroenterologicznych - od jamy ustnej do odbytu - a także ich diagnostyki - od badania radiologicznego z kontrastem barytowym do kolonografii TK i PET-TK. Zwrócono uwagę na odpowiednią charakterystykę podstaw klinicznych, jak i dowody naukowe dotyczące każdego badania. Podręcznik z założenia ma charakter wielodyscyplinarny i wielospecjalistyczny. Umiejętne wkomponowanie poszczególnych epizodów nadało mu zwarty i zwięzły styl a także czytelny przekaz. Istotą tego przekazu jest stwierdzenie, że pacjenci z kłopotami gastroenterologicznymi powinni być diagnozowani i leczeni przez wielodyscyplinarny zespół, który wykorzystuje w pełni wiedzę i umiejętności wszystkich członków, niezależnie od ich profesji.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Metody obrazowania przewodu pokarmowego. An evidence-based practice guide |
Autor: | Nightingale Julie M., Law Robert L. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Medyczne Urban & Partner |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Metody obrazowania przewodu pokarmowego. An evidence-based practice guide PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!