Metody Ekonomiki Sektora Informacyjnego okładka

Średnia Ocena:


Metody Ekonomiki Sektora Informacyjnego

Przedmiotem rozważań jest świeży kierunek w ramach badań ekonomicznych - ekonomika sektora informacyjnego. Zaprezentowano przedmiot, cele, sposoby i kłopoty badawcze tej ekonomiki szczegółowej. Przedstawiono stan i perspektywy rozwoju sektora informacyjnego w gospodarce, określono znaczenie tego sektora w procesach rozwojowych a także główne tkwiące w nim zależności. Wyspecyfikowane cele realizowane są na tle odpowiedzi m.in. na następujące pytania: - jakimi sposobami można wydzielać, analizować sektor informacyjny w gospodarce a także jakimi miernikami oceniać jego rozmiary, - jakie kłopoty badawcze z tym się wiążą, w tym jakie utrudnienia (ograniczenia) związane są z ekonomiką sektora informacyjnego, jak i perspektywy rozwoju. Skoncentrowano się na wybranych, zdaniem autora, najistotniejszych metodach i problemach badawczych ekonomiki sektora informacyjnego, a na tym tle na poznawaniu sektora, jego istoty, podstawowych zależności, cech charakterystycznych i rozmiarów.

Szczegóły
Tytuł Metody Ekonomiki Sektora Informacyjnego
Autor: Dziuba Dariusz Tadeusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania: 2007
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Metody Ekonomiki Sektora Informacyjnego w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Metody Ekonomiki Sektora Informacyjnego PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.